Sunetul sufletului


 

 

In rasete superficiale, ascunde din interior
Bate asa repede toba asta, inima, parca simt ca mor
Si daca pun balanta la „a da” si „a primi”,
Vad cum viata trece in fiecare zi
Pana cand n-o sa se mai auda
Ea deja din piept, sunetul se-nfunda…
Sunetul sufla, al sufletului sipah
Fara control, sunt pion in al iubirii sah
Stiu ca pot si sunt in stare
Sa o fac sa bata iar asa de tare
Dar stiti si voi cum doare
Atunci cand degeaba ei ii duci o floare…
Oare, cati mai sunt ca mine in lumea asta mare,
Pierdut printre toti astia, inca imi caut soare
O raza de lumina sa ma ghideze ca pe mare
Altfel sunetul inimii pe ritm incet dispare
Si la tot alb-negrul asta un strop de culoare
Sa adaug, asa de greu mi se pare
In inchisoarea asta, ceva eliberare
Si, te-ai gandit vreodata tu,oare…
Cum e sa fii singur, sa fii sarac
Toti fluturii astia din stomac
Nehraniti si nu stiu ce sa mai fac
Cum sa fac sa ii hranesc?
Inima sa mi-o dovedesc
Sau linistea sa o am iar
Si eu sa continui sa dispar?

 

Lasă un comentariu